newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

speed up
strategy

Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki w oparciu o autorską metodologię 4I.

speed up
strategy

Zawsze staramy się łączyć Twoją wiedzę i "czucie" specyfiki rynku z naszym 25-letnim, multibranżowym doświadczeniem...

speed up
strategy

...tak, aby finalnie wypracować jak najefektywniejsze rozwiązanie.

Speed Up to przemyślany proces rozwoju marki w oparciu o autorską
metodologię 4I.

W zależności od aktualnego pozycjonowania twojej marki, grup docelowych i
otoczenia konkurencyjnego - planujemy odpowiedni zestaw działań prowadzących do stworzenia efektywnej strategii marki.
Opieramy się zarówno na twardych danych, pozyskiwanych w badaniach marketingowych,
jak i pogłębionej wiedzy, zdobytej w oparciu o elementy metodologii design thinking.
Pozwala to określić nam najodpowiedniejsze miejsce Twojej marki w odbiorze
grup docelowych.

Docelowe pozycjonowanie przekładamy na język marki. Budujemy jej wyrazistą
narrację zarówno w sferze designu, jak i komunikatów werbalnych. Tworzymy
spójną strategię komunikacji, kreatywnie szukając synergii pomiędzy
najefektywniejszymi w danej sytuacji narzędziami. Często wykorzystujemy
multichanneling dla efektywnego połączenia świata online i offline.

Łączymy Twoją wiedzę i wyczucie specyfiki rynku z naszym 25-letnim,
multibranżowym doświadczeniem. Rzetelna i aktualna wiedza oraz kreatywność
służą znalezieniu najefektywniejszych rozwiązań.

Zadzwoń, napisz! Porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrobić aby przyspieszyć rozwój Twojej marki!

Porcja Dobra strategia komunikacji i opakowania


Konsumenci na rynku słodkich przekąsek coraz mocniej sygnalizują zainteresowanie ich zdrowymi odpowiednikami.

W odpowiedzi na takie potrzeby powstały przekąski stworzone z naturalnych owoców bez dodatku cukru.
 
We współpracy z naszym klientem stworzyliśmy strategię pozycjonowania marki oraz strategię komunikacji w oparciu o które produkt był wprowadzany na rynek. W ramach tych działań zaprojektowaliśmy także opakowania przekąsek. Porcja Dobra to marka, którą wśród konkurencji wyróżnia przede wszystkim transparentność składu.

Koncepcja komunikacji opiera się na słowie "dobro", w zakres której wchodzi też posługiwanie się hasztagiem #DOBROTOBUMERANG. Ma on nawiązywać do znaczenia wartościowego jedzenia w utrzymaniu dobrego zdrowia, a także roli empatii w naszym życiu.


powrót >

Strona internetowa z przepisami Smak Masła


Najlepsze masło to takie, które powstaje na bazie śmietany z mleka od polskich krów, w oparciu o dopracowaną recepturę.

Najlepsze masło to takie, które powstaje na bazie śmietany z mleka od polskich krów, w oparciu o dopracowaną recepturę. Takie właśnie jest Masło Premium z Warlubia. Po wprowadzeniu na rynek produktu z zaprojektowaną przez nas etykietą, przeszliśmy do aktywnych działań promocyjnych.

Konsumenci często doceniają smak masła dopiero w innych potrawach. Z myślą o tym stworzyliśmy www.smakmasla.pl . We współpracy z przedstawicielami branży kulinarnej tworzymy przepisy, które w studio photo zamieniają się w smakowite potrawy na ciekawie aranżowanych zdjęciach.


powrót >

Balviten strategia marki


Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności skierowanej do osób chorych na celiakię, fenyloketonurię i cierpiących na nietolerancję glutenu.

Balviten to lider na polskim rynku producentów żywności skierowanej do osób chorych na celiakię, fenyloketonurię i cierpiących na nietolerancję glutenu. Wobec szeroko zakrojonych planów rozwoju marki, zwrócono się do nas w sprawie długofalowej współpracy polegającej m.in. na przygotowaniu nowej szaty graficznej dotychczasowych oraz nowych opakowań, odświeżonej, interaktywnej strony internetowej, oraz poprowadzenia aktywnej, wspierającej wizerunek marki komunikacji w Social Media (Facebook, Instagram i Youtube).

Pracę rozpoczęliśmy, jak zwykle, od rzetelnej analizy marki i jej rynkowego otoczenia. Na jej bazie stworzyliśmy strategię pozycjonowania marki oraz przełożenie jej na strategię komunikacji. Obejmuje ona spore zmiany w identyfikacji wizualnej – m.in. nowy logotyp oraz KV. Dotychczasową zieleń zmieniliśmy na ożywczy, optymistyczny pomarańcz, który zdecydowanie wyróżnia się na sklepowej półce budując zauważalną, atrakcyjną plamę barwną. Nowe opakowania wsparte są apetycznym zdjęciami dań wykonanymi w naszym studio foto, a także przejrzystymi dopiskami, które wskazują konsumentowi, jak korzystać z produktów. Premiera marki Balviten w nowej odsłonie miała miejsce na międzynarodowych targach IBA w Monachium.


powrót >

Strategia Komunikacji w Social Media


Sotelli to uznany producent makaronu bezglutenowego. W ramach podejścia do działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (na Facebooku oraz Instagramie), przygotowaliśmy zupełnie nową strategię. Zadbaliśmy o atrakcyjność wizualną, która podkreśla główne wyróżniki marki, czyli prosty skład, brak glutenu, doskonały smak i mnogość kształtów w ofercie produktowej.




Do osiągnięcia założonych celów wykorzystujemy lifestyle’owe, apetyczne zdjęcia z naszego studia foto, które podkreślają okazję podawania makaronu. Dodatkowo używamy słowa Sotelli, a dokładniej jego początek „So” - słowo to w języku angielskim służy podkreśleniu i podbiciu komunikatu. Przykład? Sotellli? SoSimple! SoTasty! W komunikacji nawiązujemy także do nawiązanej przez Sotelli współpracy z jednym z najlepszych polskich sportowców – złotym medalistą i olimpijczykiem Szymonem Kołeckim.


powrót >

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe