newsletter

Design. Komunikacja. Strategia.
Dzielimy się wiedzą!

Klauzula informacyjna

*Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera.


* Wyrażam zgodę na przesyłanie ofert handlowych SOUL & MIND.



*Pola obowiązkowe.

speed up
strategy

Proces Speed Up to przemyślany plan rozwoju marki w oparciu o autorską metodologię 4I.

speed up
strategy

Zawsze staramy się łączyć Twoją wiedzę i "czucie" specyfiki rynku z naszym 25-letnim, multibranżowym doświadczeniem...

speed up
strategy

...tak, aby finalnie wypracować jak najefektywniejsze rozwiązanie.

Strategia marki

Speed Up to przemyślany proces rozwoju marki w oparciu o autorską
metodologię 4i.

W zależności od aktualnego pozycjonowania Twojej marki, grup docelowych i
otoczenia konkurencyjnego - planujemy odpowiedni zestaw działań prowadzących do stworzenia efektywnej strategii marki.
Opieramy się zarówno na twardych danych, pozyskiwanych w badaniach marketingowych,
jak i pogłębionej wiedzy, zdobytej w oparciu o elementy metodologii design thinking.
Pozwala to określić nam najodpowiedniejsze miejsce Twojej marki w odbiorze
grup docelowych.

Docelowe pozycjonowanie przekładamy na język marki. Budujemy jej wyrazistą
narrację zarówno w sferze designu, jak i komunikatów werbalnych. Tworzymy
spójną strategię komunikacji, kreatywnie szukając synergii pomiędzy
najefektywniejszymi w danej sytuacji narzędziami. Często wykorzystujemy
multichanneling dla efektywnego połączenia świata online i offline.

Łączymy Twoją wiedzę i wyczucie specyfiki rynku z naszym 25-letnim,
multibranżowym doświadczeniem. Rzetelna i aktualna wiedza oraz kreatywność
służą znalezieniu najefektywniejszych rozwiązań.

Zadzwoń, napisz! Porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrobić, aby przyspieszyć rozwój Twojej marki!

Podlewaj, Rwij i Jedz!


Świadomość zdrowego odżywiania wśród Polaków rośnie. Jemy mniej mięsa, częściej sięgamy po warzywa i owoce. To samo zdrowie – potwierdzają dietetycy i marka Plant Love, która zdecydowała się wyróżnić swoje produkty i skutecznej dotrzeć z nimi do klientów.

Plant Love oferuje sałaty sprzedawane ze specjalną baryłką korzeniową. Pozwala ona roślinie nadal żyć i rosnąć, a klientom cieszyć się jej świeżością i kruchością przez okrągły rok. Właściciel marki i producent sałat Smart Vegetables Innovations Sp. z o.o. stawia na wytwórstwo przyjazne środowisku, w torfowej doniczce, która jest całkowicie biodegradowalna.

Tak ekologiczny i ponadprzeciętny produkt, aby jednak został przez klientów finalnie zakupiony, musi być wsparty dobrym marketingiem. W ramach współpracy zadbaliśmy więc o szereg działań zwiększających rozpoznawalność i konkurencyjność marki.

W pierwszym etapie zaprojektowaliśmy nowoczesną stronę internetową www.plant.love z animacjami. Zastosowaliśmy m.in. motyw bijącego serca, który podkreśla, że sałata żyje.

Oprócz sekcji prezentujących produkty oraz wartości firmy, w panelu wyboru wyróżniliśmy także sekcję edykacyjną, w której razem z klientem tłumaczymy m.in. jak uprawiać sałatę w doniczce, czym jest uprawa hydroponiczna i jakie ma zalety dla środowiska naturalnego.

Opracowana przez nas strategia komunikacji obejmuje także stworzone i prowadzone przez nas profile społecznościowe Plant Love – Niech Żyje Sałata na Facebooku oraz Instagramie, które oprócz charakteru lifestylowego, edukują o zdrowym odżywianiu i ekologicznej produkcji sałat. Równolegle prowadzimy także kampanie Facebook Ads oraz Google Display Network (GDN).

Layout zarówno strony internetowej, jak i grafik (digitalowych oraz social mediowych) został zaprojektowany tak, aby podkreślić zrównoważoną produkcję sałat i biodegradowalność ich opakowań.

Wykorzystaliśmy do tego celu np. efekt kartonowego tła strony. W ramach współpracy stworzyliśmy także szereg materiałów promocyjnych BTL i POS.




powrót >


Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE - bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY - bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant.

Jej celem jest zapisanie się na nowo w pamięci odbiorców – nie tylko jako ekspert od cukru, lecz także przyjaciel słodkich chwil, a także stworzenie zaangażowanej społeczności wokół cukru, zgodnie z ideą, że Słodkie Łączy na wielu płaszczyznach – nie tylko w kuchni, przy piekarniku, przy stole i podczas rodzinnych spotkań, lecz także w pracy, w fabryce czy podczas biznesowych spotkań.

Jako główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy, postawiliśmy na zupełnie nowe, świeże podejście do marki. Zaprojektowaliśmy spójną komunikację wizualną opartą o proste, odręczne rysunki smakołyków i przeróżnych postaci, oraz kolorowe, apetyczne zdjęcia z naszego studia fotograficznego. Koncepcja jest realizowana konsekwentnie na każdym polu działania firmy – zarówno w Social Media czy na stronie www, jak i na materiałach graficznych eksponowanych w cukrowniach czy wysyłkach mailowych.

SŁODKIE ŁĄCZY najpierw pojawiło się na oficjalnych kanałach marki Diamant w Social Media. W lutym wystartowała pierwsza akcja pod szyldem Słodkie Łączy – KONKURSOWA WIOSNA, czyli cykl tygodniowych konkursów kreatywnych z cukrem Diamant lub słodkościami w roli głównej. Celem akcji było dotarcie z nową komunikacją do jak największej liczby odbiorców i zaangażowanie ich do wspólnej zabawy, która – co wiadomo nie od dziś – buduje trwałą więź z marką.

Choć gwoździem programu uczyniliśmy konkursy na Facebooku, zaprojektowaliśmy także landing page wiosna.slodkielaczy.pl, gdzie nie tylko informowaliśmy o trwającej aktualnie edycji, lecz także umieściliśmy bazę prostych, lecz kreatywnych pomysłów na wiosenne i wielkanocne smakołyki. Pokazaliśmy m.in., jak zmienić sernik w plaster miodu przy użyciu folii bąbelkowej, jak udekorować babkę włosami z karmelu lub jak przygotować zielony krem z użyciem naturalnych składników. Korzystając z kontekstu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy, zarówno zadania konkursowe, jak i inspiracje kulinarne oparliśmy o flagowe produkty Diamant do pieczenia – cukier drobny, dekoracyjny oraz puder. Zasięg akcji zapewniły m.in. viralowość konkursów, reklamy w Social Media oraz GDNy.

Akcja odbija się szerokim echem i podbija serca kolejnych odbiorców. Kamila Sikorska, Brand Manager marki Diamant, komentuje ją następująco:
– Akcja została przemyślana pod każdym względem – z jednej strony zachęca do zakupu, z drugiej zaś angażuje wartościami marki i ciekawymi pomysłami na desery. Całość rozwija się dynamicznie i z dużym zaciekawieniem przyglądamy się efektom naszej wspólnej pracy. Co cieszy, internauci coraz cieplej podchodzą zarówno do akcji, jak i do samych produktów, dlatego będziemy kontynuować działania związane z rozwojem kampanii w Polsce. Soul & Mind jest agencją kreatywną, a Słodkie Łączy jest tego idealnym przykładem!
Powodzenie Konkursowej Wiosny i premiery strategii komunikacji SŁODKIE ŁĄCZY to znakomity początek kompleksowej współpracy na wielu płaszczyznach, zarówno b2b jak i b2c. O kolejnych etapach wspólnych działań będziemy informować na bieżąco w używanych przez markę kanałach komunikacji.
Niech Słodkie Łączy… nie tylko na wiosnę!
Więcej na: wiosna.slodkielaczy.pl


powrót >

WSPÓŁPRACA Z MARKĄ PRO


W portfolio naszych klientów znalazł się uznany, polski producent urządzeń pomiarowych, ekspert w dziedzinie narzędzi dla profesjonalistów, a także badziej wymagających miłośników majsterkowania – marka PRO.

Współpraca opierała się na pełnym wsparciu działań marketingowych, w szczególności stworzenia strategii pozycjonowania marki oraz stworzenia strategii komunikacji. Równolegle prowadziliśmy także działania z zakresu projektowania wizualnego, m.in. opakowań czy materiałów wsparcia sprzedaży. Nie zabrakło także realizacji materiałów wystawienniczych, zwłaszcza standów sprzedażowych, ścianek i wielu innych POSM.

Dla klienta ważne były także działania digitalowe, m.in. stworzenie strony www.pro900.pl dla jednego z najważniejszych produktów marki – wytrzymałej i precyzyjnej poziomicy PRO900.

Ważnym elementem budującym DNA tożsamości marki jest silna barwa czerwona połączona z bielą, dlatego w procesie kreacji staraliśmy się o odpowiednie zrównoważenie tej mocnej kolorystyki poprzez połączenie jej z kolorami, które spowodują jej odpowiednie zbalansowanie. Sprawdzone połączenie barw dodało produktom i wizualizacjom nowoczesności oraz sprawiło, że produkty PRO znacznie wyróżniają się spośród projektów konkurencji.

Materiały graficzne okrasiliśmy mocnymi w przekazie i formie czerwono-czarnymi hasłami, idealnie komponującymi się z białym logo na czerwonym tle. Logo wzmocniliśmy claimem: WZÓR PRECYZJI. Sam wybór przekazu był oczywisty: marka PRO od lat produkuje niezawodne narzędzia, których najważniejszym parametrem jest dokładność pomiaru. Wiedząc, że to właśnie z tego względu profesjonaliści wybierają produkty PRO, komunikacja sprawdzonych i potwierdzonych cech użytkowych wyrobów okazuje się być bardziej trafiona..

Opracowując pełną strategię komunikacji, łączącą świat online z offline, zaprezentowaliśmy klientowi także efekt synergii, który pozwoli zwiększyć efektywność działań komunikacyjnych, a przy tym znacząco zoptymalizuje koszt dotarcia do odbiorców.


powrót >

Dalpo




Opis podstawowy:
Dalpo to firma z ponad 30 letnim doświadczeniem, produkująca materiały samoprzylepne

Zadanie Brand Design:
Projekt identyfikacji wizualnej oraz lifting logotypu

Projekt i realizacja:

Główną przesłanką do odświeżenia i usystematyzowania identyfikacji wizualnej Dalpo, był znaczący rozwój firmy oraz potrzeba uspójnienia całej identyfikacji wizualnej. W pierwszym etapie prac przeprowadziliśmy szczegółową analizę marki i wyodrębniliśmy główne elementy jej DNA: kolorystykę szaro-czerwoną oraz charakterystyczny znak - obecny w logotypie już od początku istnienia firmy - kropkę. Jako że jest to element kluczowy dla identyfikacji marki, uznaliśmy, że w odświeżonym projekcie nie może jej zabraknąć. Logotyp po liftingu jest nowoczesny i minimalistyczny, a dzięki zachowaniu charakterystycznej kropki, czerpie także z historii i doświadczenia firmy. Zmiany objęły także zapis głównego motto marki - Stick with us - który jest teraz spójny z logotypem.

W ramach procesu, przygotowaliśmy identyfikację wizualną obejmującą wszystkie najistotniejsze elementy wizerunkowe marki. Przełożyła się ona na nowy layout m.in. strony www, samochodów, biura, wizytówek i katalogu produktowego. Nowa identyfikacja wizualna Dalpo to istotny element nowej - i nowoczesnej - tożsamości dobrze znanej już na rynku marki.


powrót >

brand
design

industrial
design

Projektowanie

Projekt opakowania

Projektowanie opakowań

Brand Design

Design

opakowania

Brand strategy

Inudstrial Design

Audyt Wzorniczy

agencja brandingowa

strategia marki

wzornictwo przemysłowe