PL / EN

Hochland | Nowe opakowania i Super Choco

Niedawno na rynku pojawił się pierwszy w ofercie marki Hochland Kanapkowy czekoladowy, kremowy serek twarogowy. W ramach współpracy nasze studio kreacji zadbało o finalny layout opakowania, ale także o jego głównego bohatera – Super Choco, który stanowi kontynuację strategii kanapkowych „serków z charakterem”.

Klient zgłosił się do nas, w związku z wprowadzeniem na rynek nowego, czekoladowego kremowego serka twarogowego. Naszym zadaniem było zaprojektowanie opakowania oraz key visuala wraz z Brand Hero, będącym głównym elementem graficznym projektu. Bohater miał nawiązywać tematycznie do smaku produktu (czekolady) oraz miał być spójnym z dotychczasową komunikacją i strategią marki Hochland Kanapkowy „serka z charakterem”. Pojawił się on nie tylko na opakowaniu, ale i innych nośnikach komunikacji (m.in. w digitalu).

Czekoladowy Super Choco, bo o nim mowa, dołącza do rodziny postaci które reprezentują w komunikacji pozostałe warianty serków Hochland Kanapkowy: Aliny Wędliny von Schinki z Szynkiem, Franusia Szczypiorka, Uli Cebuli, Mieczysława Ogórka, Czosnków – Ostrego, Silnego i Mocnego oraz Mieszka „Prezesa” Mleczka. Wszystkie „charakterki” Kanapkowego można lepiej poznać odwiedzając stronę www.hochlandkanapkowy.pl oraz profile w social mediach.

Czekoladowy Super Choco ma moc poprawiania nastroju i mnóstwo naturalnej energii. Bohater ten nigdy nie odmówi nikomu pomocy. Jest bardzo wrażliwy i zawsze stawia dobro innych nad swoim. Czasami sprawia to, że wpada w niezłe tarapaty, ale jako super bohater zawsze wychodzi z nich obronną ręką. Czekoladowy Brand Hero „otrzymał” w naszej kreacji opaskę na oczy i pelerynę – jak na prawdziwego bohatera przystało!

Jasno postawione przez klienta cele wskazywały na to, aby opakowanie produktu w pierwszej kolejności było ciekawe wizualnie, a także wyróżniało się od pozostałych, wytrawnych wariantów serka Hochland Kanapkowy Na opakowaniu, oprócz Super Choco, pojawiło się także zdjęcie kanapki jako propozycja podania serka oraz pojedyncze tabliczki czekolady wzmacniające apetyczność przekazu. Wykorzystane zdjęcia są autorstwa naszego studia foto.

Całość projektu została zachowana w kolorystyce „czekoladowej” – zarówno napisy, kontekst, jak i obszar na którym umieściliśmy logotyp mają kolor brązowy. Packaging design uwzględnił także najważniejsze wyróżniki serka („z polskiego mleka” oraz „wyrazisty smak”) oraz znaczek informujący, że produkt wyprodukowano w Polsce. W ramach współpracy zaprojektowaliśmy opakowanie dla wersji standardowej oraz mini.

WRÓĆ DO PROJEKTÓW Poznaj inne projekty